Новини

22.07.2021

MONATIK запалює це літо!

Батьківщина Венери Мілоської, казковий авангард і фантастична гіпербола в новому кліпі MONATIK “Зажигать / JoMo”.

У списку найкрутіших релізів року очевидний лідер – в мережі з’явилася довгоочікувана прем’єра від MONATIK. Новий лід-сингл новатора сучасної музичної поп-індустрії має подвійну назву “Зажигать / JoMo” і сенс, помножений, як мінімум, удвічі. У коктейлі модного літнього хіта ми отримуємо не тільки необхідні антитіла від пропалювання життя у вигляді “заразливого” девізу, який вже наспівують сотні тисяч слухачів: “Зажигать, а не прожигать жизнь”, креатор також знайомить нас з модним нині феноменом JoMo.

Ні для кого не секрет, що останнім часом всіх нас переслідує нав’язливе відчуття боязні пропустити цікаву подію, повідомлення по e-mail або новину в соціальній мережі. Саме тому ми постійно сидимо з спрямованим поглядом в наше “чорне дзеркало”. Цей термін отримав назву “синдром упущеної вигоди”, або FOMO – fear of missing out. Через деякий час великі технологічні компанії, трендсеттери з усього світу, креативна індустрія і всі впливові інфлюенсери стали виступати з відповіддю на противагу до цього синдрому. Модним, запальним і необхідним зараз стало напрямок JOMO (joy of missing out), або «радість від упущеної вигоди». Це реакція здорового емоційного інтелекту на отримані через FOMO залежності.


Одночасно з релізом синглу відбулася і прем’єра кліпу, режисером якого традиційно стала беззмінний майстер MONATIK, голлівудський режисер – Таню Муіньо, оператором – видатний Микита Кузьменко, а за хореографічні танці на головній вечірці життя відповідав Денис Стульников. В результаті синергії цих геніїв сучасності над кожним новим відео розглядати пасхалки стає все цікавіше. Тут і переплетення персонажів між сценами, і казковий авангард на ряду з фантастичною гіперболою реалізму, і навіть натяки на наступні релізи. Ця команда не слідує трендам, вони, безумовно, їх задають.


Зйомки проходили на батьківщині Венери Мілоської – грецькому острові Мілос. Тепла атмосфера пейзажів, яких, до слова, в кліпі налічувалося понад 11, чергується з навмисними образами 28 яскравих і екстраординарних героїв. Образ кожного з героїв був опрацьований за стилістикою до найдрібніших деталей під керівництвом Жижко Олі і Тимура Постового. Титульний образ MONATIK розробляв український дизайнер FROLOV.

Актуальні новини
Перше сольне шоу TVORCHI увійшло в історію українського шоу-бізнесу!

2000 глядачів на стадіоні в історичному центрі столиці, видовищні номери та зіркові гості: TVORCHI викликали фурор на своєму першому…

Детальніше
Новий сезон і оновлення ефірної графіки на Music Box

Цієї суботи стартував новий сезон на телеканалі Music Box з новою графікою. Розробкою якої, займалася компанія I’m a Rockstar…

Детальніше